lørdag 18. april 2009

top 100 NORWEGIAN rap songs of all time

Bilde: min framtidige mann :)
Heia:)
Ja tittelen forklarer vell alt?
Jeg har lastet ned 100 rap sanger NORSKE:- D så nå sitter jeg og hører på det. vurderer
og hører hele greia ut helga. men vi får se om jeg gidder:- )
 I går lå jeg over hos Silje(bv) vi sovnet rundt 4 tia-.- da vi våknet så vi løvenes konge:D
jeg elsker den filmen<3>hvilken favoritt film har du? 
har tenkt og chille nå, er sliten. så vi snakkes:-)

MUSIKK TIPS:
ja, nå skal jeg begynne med musikk tips. det blir fra min type musikk. altså
ingen tecno eller hard rock musikk:) det giddar jag inte. Har du noe spørsmål
noen sanger dere vil ha? Info om artister, et eller annet? TA KONTAKT MED MEG:-)
Så kan jeg svare så godt jeg kan.
DAGENS SANG:
Kelly clarkson- sober. 
fin fin sang. funker gjennom tunge tider:)

xoxo

2 kommentarer: