torsdag 16. april 2009

Picked all my weeds but kept the flower

And I don't know
This could break my heart or save me
Nothing's real
Until you let go completelySo here I go with all my thoughts I've been saving 
So here I go with all my fears weighing on me
HEIA
Nå sitter jeg her endelig. jeg viste ikke om jeg giddet og sette meg ned foran dataen i dag. men jeg måtte..
Jeg skal nemmelig være med i underholdnings greia som skjer på mandag. mye spennende skjer så, jeg
kan ikke si noe. for jeg vet det er en del som leser bloggen min fr
a trinnet:- )
Den teksten dere så fra starten var fra kelly clarckson- sober. LAST DEN NED.
den er faktisk ganske bra:- D Vil dere at jeg skal gi dere tips om musikk å sånt?:)
Jeg må stikke skal ut en tur, så da snakkes vi neste gang kjære bloggere:-)
Håper det blir en perfekt dag:-)
xoxo

2 kommentarer:

  1. Hei
    Det er fint at du legger ut musikk tips. da e det liksom spennende og høøre på xD

    SvarSlett