fredag 24. juli 2009

Nestea

challa!
Y
Sorry for at jeg ikke har skrevet noe, men jeg synes blogging har blitt så kjedelig.
Jeg får ikke tid til og skrive eller at jeg ikke gidder. Men vi får se om jeg gidder noe mere.
På Tirsdags morgen dro vi fra Oppdal til Stryn det tok 4 timer! Men for meg var det 4 Min.
Jeg hører på musikk og dagdrømmer, og da går tiden så utrolig fort!

Da vi kom fram til Stryn stod tante Gerd og venta på oss. Vi fikk servert pizza:-) Det var så utrolig fint i stryn at det kommer ikke som ett sjokk på meg at jeg flytter dit når jeg blir gammlere! Da jeg gikk om kring i sentrum så jeg at det stod tonning over hele plassen! Hvorfor? - Fordi slekta på pappa min si side har vært dær i alle år.


Jeg har kjøpt meg klær på Moods of Norway, det gjør jeg hvert år: ) Det er så mye billigere her og kjøpe enn i Tr.Heim. Stryn er jo hjemme byen til disse gutta som starta moods.
I dag tok vi turen til Sandane for og besøke Maija Andrea- fadder barnet til mamma og pappa. Og jeg fikk møte søskenbarne mitt William: ) jeg endte opp med og finne internett og bestemte meg for og skrive. Skal snart ute og svømme for og trene litt. Vi snakkes barn. love from juni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar