torsdag 14. mai 2009

En hemmelighet(a) AR<3




HEIA!
Ja, en hemmelighet!
Jeg skal fortelle DEG en hemmelighet som du IKKE vet!
Hør nå! Jeg ELSKER en fiolinist som er så flink til og synge og spille.
Han danser bra! Har vært med i mange konkuranser opp gjennom tidene,
Men nå har han slått gjennom med sangen "fairytale"!
Ja, det er Alexander Rybak! Jeg skjønner ikke at jeg ente opp med og
like han, og jeg har selv funnet ut at det her står jeg aleine om!
Det er ikke så mange som synes Alexander er så pen som jeg synes!
Helt greit det, da får jeg jo ham for meg selv: )
Uansett, jeg har lastet ned et skjema på nrk.no om semifinalen!
Jeg satt og noterte på Tirsdagen da Semifinale 1 var, å i dag skal jeg 
notere Semifinale 2! Jeg gleder meg! 
Så, nå har jeg ofisielt delt ut min hemmelighet på nettet.hehe.
For de som leser bloggen min som går på skolen min.
Jeg kan ikke si at jeg gleder meg til og komme på skolen
og får høre: HAHA du Liker Alexander-.-  so what?!

Men vi snakkes, skal ut og lufte hode mitt før 2100 i kveld!
FØLG MED PÅ NRK 1 KLOKKEN 2100 - SEMIFINALE 2. 
SEND INN PÅ ALEXANDER RYBAK - FAIRYTALE!

Snakkes!
xoxo<3

1 kommentar:

  1. JUNI, NEI, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI. don't turn over to the dark side of the force.

    SvarSlett