fredag 24. april 2009

Richman-3OH!3






HEIIA
Ja, massemasse har skjedd. Hyggekvelden ble gjennomført med glans etter min mening:D
Jeg ble programleder for meg selv. Gikk ganske greit. Publikum hadde det supert!
Tittelen er UKAS sang! Den er funfun å høre på. takk til Ruben for tips:)
BILDER KOMMER! noen kommer nå, jeg må bare laste de ut ferdig på facebook:)
Har du facebook? jeg synes facebook er arti:- )
BTW, jeg har fått mange venner tilbake! vi har fått kontakten og det er så gøy<123
ja, fikk vite hva jeg kom opp i muntli i dag. kom opp i Sammfunsfag- Den russiske revolusjonen og første verdenskrig! Perfekt:- D
Håpte egentli og komme opp i Engelsk... menmen Bedre en MATTE:- D
Så langt kan jeg si at, jeg har det supert. har det perfekt, alt jeg vill ha er her:)
Vell, ikke alt! men det funker:) Jeg mange alexander Rybak....(a)
Kos dere i helga bloggere og randome folk!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar