mandag 9. mars 2009

oyoyoy!





HEIA.
Jeg er fortiden nesten ALDRI på bloggen min, har fått skrivesperre....
men jeg forsøker og gjøre mitt beste. I går hadde jeg en fantastisk dag. 
Jeg var med min far på jobb, NRK. For dere som ser nyhetene på fredager
har sikkert sett at det har kommet noe nytt som heter "Bandet". Det
er min far som har laget dette. Så i går var jeg med og intervjuet og filmet
hjalp til meg drikke og mat.. Jeg fikk jo som sakt gratis konsert der og da.
Det var den første gangen hele gjengen var samlet, men det var fantastisk
hvor flinke de var;- ) Jeg var jo super trøtt og GARANTERER at jeg drakk 
minst 5 kopper med kafè latte. OYOYOY. jeg var på NRK fra 1300 til 2100:)
Så her er noen bilder fra den tiden jeg har hatt skrivesperre;- )
ALOHA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar