torsdag 19. februar 2009

KOSEKVELD



HEI! Som dere sikkert ser har JEG skiftet stil!
Jeg syntes jeg trengte noe mere komfertabelt og bruke: )
Dette ble mere meg:- )
Jeg kjøpte disse fete buksene for 2 dager siden, t-shorten fikk
jeg av Stefan-kjæresten(L)
Lua har jeg byttet med Julie hun fikk min ALOHA HEMP lue, den var
tøff men den var nokk ikke meg:(
JEG TRIVES I DISSE KLÆRNE!
:- D













NY DIETT.

Nå har vi startet hjemme med noe mere "slankende" ikke mye karbohydrater eller melprodukter. Så da
må jeg drikke TAB/PEPSI helt ok. men jeg får bare spise bacon crisp-.- JAJA, spent og se om jeg blir en pinne til slutt. Dette er min kosestund i kveld, Lære meg en ny sang på gitar som jeg også skal kunne synge. sangen heter Anna Nalick- breathe:) søk og hør! Jeg har fått 50 spenn til og kjøpe meg noe, hm hva skal det bli? Negelakk sff neglene skal jo være pene:)








Gitaren til min pappa, jeg har lyst på den(A)
Beklager dårlig bildekvalitet. det var hurry og ta det:)


LOVES











Så, hva skal du gjøre i kveld da?
<3




ALOHA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar