onsdag 24. desember 2008

Jøss

Heia!
Ufattelig mye har sjedd den siste tiden jeg ikke har vært her på bloggen.
Som dere sikkert vet går jeg på et kor som heter Melhus Soul Children; http://melhussoulchildren.no/
så derfor har det vært konserter og cd utgivelse, det har vært kjempehyggelig og vær med i det fantastiske artige koret!
Takk for det :D Nå som det er jul har det vært mye stress med pakker og julevasken, heldigvis rakk jeg alt til slutt, med hjelp fra min kjære mor:)
Jeg hadde en superduper morsom helg med Stefan! vi så kung fu panda, den var morro! vi var på konsert med Tore Johansen og Soul Children i melhus Kirke:)
Mandag var det bare chill rett og slett! ; )
Stefan kom på besøk til meg i går, da så vi Pirates of carribien 1 og litt av 2:)
Kjempekos!: D
Men nå er det selveste julaften, mat, gaver & familie, kunne ikke tenkt meg noe annet.
God jul bloggere:)
Aloha<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar