torsdag 13. november 2008

Heia

Hæi bloggere ! åssen går'e ?
Akkurat nå er jeg dritt sliten:O
I går besvimte jeg nesten 3 ganger, 1 gang i gymmen
2 gang på mat og helse og 4 gangen hjemme.
det er kjipt, men jeg føler meg litt bedre nå, så det ordner seg:)
i dag for jeg direkte fra 3 kamper i gym til City Cyd med Charlotte.
Jeg kjøpte meg en mega kul bukse som jeg synes er kjempetøff:)
Så den skal jeg vise fram i morgen med en kul topp og genser(kanskje bilde)
Etter mamma hadde dradd, så ble jeg og charlotte igjen.
Charlotte kjøpte seg en fin topp som JEG sa kom til og passe henne : D
Etter city cyd for jeg hjem. Kjempe sliten-.-
nå har jeg snakket med folk på msn, dusjet og sett Jonas Brothers på Opera!Kjempekos
I morgen skal jeg være med Charlotte hjem, jeg skal nemmelig Makeover henne, jeg
gleder meg til og se forvandlingen :D
Men nå skal jeg stikke og sove, så trøtt!
Vi snakkes.

ALoha<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar