onsdag 29. oktober 2008

huff:(

SORRY FOLKENS:O
sorry for at jeg ikke har skrevet på en stund, minfeil:(
det har sjedd mye de dagene jeg har vært borte, jeg har hatt influensa i 5 dager,
jeg var på bursdag i 2 dager mens jeg hadde influensa, men jeg måtte bare på de bursdagenexD
Jeg var på bursdag 24 Oktober til Julie og Lise, de ble 14 år gammle:) det var en kjempekos dag:D
Vi så skrekkfilmer, åsså var vi litt ute å hadde det gøyalt!bursdagen varte til 2400
Neste dag/kveld var jeg på UTEbursdag til Juan, det var kaldt men vi holdte varmen med et bål og god musikk +
Julebrus i store mengder:D bursdagen varte til 0400
Neste dag var jeg DÅRLIG jeg var trøtt og hadde ikke stemme igjen!
jeg ble bekymret for jeg går i kor å i uka HER skal vi spille inn plate!
i denne uka har jeg bare chilla på skolen, men i helga må jeg pugge til 4 prøver på RAD da blir det stress!
i går var jeg på drama vi driver med et skuespill som heter"en gal gal verden" den er på 46 SIDER!
jeg spiller en mann som heter wash!haha!
i dag har jeg vært på kor, det var kjempegøy!
På skolen vr jeg fordet meste med Erica, min bestevenn:D
Vi tullet mye og tok fine bilder:DxD

Aloha and good night

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar